مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 06:222022-05-22سياسي

25 سال عملکرد اصلاحات| افزایش روحیه انقلابی در کشور؛ عامل زوال اصلاح طلبان


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاح طلبان همه تلاششان را به کار می گیرند تا نگذارند مقاومت و گفتمان انقلابی توفیقات لازم را در منطقه به دست بیاورد چون همه اینها عامل تضعیف و زوال پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان بوده و خواهد بود.

- حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگوی خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه جریان اصلاحات بعد از عدم موفقیت در انتخابات اخیر و عملکردی که دولت های یازدهم و دوازدهم برای این جریان به ارث گذاشت، به طور کامل در ذهن مردم دچار موقعیت نامناسبی شد و سرمایه اجتماعی اش را از دست داد و از موضع فعال به موضع انفعال رسید.

* هدف اصلاح طلبان از تخریب دولت بازسازی تشکیلاتی است وی افزود: اصلاح طلبان در این مدت تلاش کردند که تشکیلات خود را بازسازی و سازماندهی کنند تا شاید بتوانند از فرصت و موقعیت جدید استفاده کنند و از اقداماتی که انجام دادند، تخریب دولت آقای رییسی به بهانه تغییرات و تحولات در وضعیت اقتصادی کشور است ولی می توان گفت که هنوز نتوانسته اند از این وضعیت برای بهبود وضعیت استفاده کنند.

ترقی با اشاره به افول پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان تصریح کرد: در گذشته عملکرد اصلاح طلبان برای بخشی از مردم روشن و شفاف نبود ولی الان با توجه به ارزیابی ای که نسبت به عملکرد آقای روح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 سال عملکرد اصلاحات| افزایش روحیه انقلابی در کشور؛ عامل زوال اصلاح طلبان

25 سال عملکرد اصلاحات| افزایش روحیه انقلابی در کشور؛ عامل زوال اصلاح طلبان